Sådan klager du

Her kan du læse om dine rettigheder ved køb online

E-handelsfondens Forbruger Hotline kan kontaktes, hvis du har brug for hjælp i forbindelse med et køb på en netbutik.

 

Ønsker du at klage over dit køb online

Hvis du vil klage over dit køb online, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på kundeservice@axel.dk eller telefon 86 76 07 77. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Ønsker du at klage over dit køb i en butik

Hvis du vil klage over dit køb i en af vores butikker, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på kundeservice@axel.dk eller telefon 86 76 07 77.