Nyhedsbrev

Hvordan handler jeg på axel.dk?

1. Vælg på den kategori eller det mærke, du ønsker at søge tøj i.
2. Klik på den vare, du ønsker at købe.
3. Vælg din størrelse og det antal, du ønsker at lægge i indkøbskurven.
4. Vælg "Læg i kurv", og din vare tilføjes i indkøbskurven i toppen af siden.
5. Vælg "Gå til kassen", når du er færdig med at lægge varer i indkøbskurven.
6. Herfra guides du gennem tjek-udforløbet, indtil købet er afsluttet.

(Du bør have leveringsadresse og kreditkortoplysninger klar, før du påbegynder betalingsforløbet)


Jeg har ikke modtaget min ordre. Hvad gør jeg?

Har du ikke modtaget din vare inden for 1-3 dage, henvend dig da venligst til kundeservice på axel.dk. Når vi modtager din henvendelse, undersøger vi sagen og kontakter dig mhp., hvad der skal ske. Det er meget vigtigt, at du ikke selv efterlyser din pakke hos Post Danmark. Husk altid at oplyse dit ordrenummer i din henvendelse til kundeservice.


Hvad er status på min ordre?

Vi behandler ordrer så hurtigt som muligt. Så snart varen er afsendt fra vores lager, modtager du SMS/e-mail med et trackingnummer på din pakke. Du kan med dit trackingnummer løbende følge din pakke via Post Danmark Track and Trace.


Kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Skulle du opdage en fejl i forbindelse med din ordre eller ønsker at afbestille, bedes du kontakte kundeservice. Såfremt ordren ikke allerede er behandlet og sendt, vil vi gøre, hvad vi kan for at imødekomme din ændring. Oplys altid dit ordrenummer, når du henvender dig til kundeservice, så kan vi hurtigere hjælpe dig.


Jeg er i tvivl, om min bestilling er gået igennem. Hvad gør jeg?

Hvis du er i tvivl, om din ordre er gennemført - hvis du fx ikke har modtaget en ordrebekræftelse pr. mail – så kontakt kundeservice.